درباره وبلاگ


اخبار درج شده بر گرفته از سايتهاي خبري معتبر ميباشد.
موضوعات


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 119
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 119
بازدید ماه : 131
بازدید کل : 61039
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

خبرهاي داغ
اخبار ایران و جهان
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مختلط بودن دانشگاه ها ظلم به آزادی خواهران است و کلاس‌های مختلط برای خواهران سخت و محدودیت آفرین است.
 
به گزارش  فارس، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در جلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان زنجان که با حضور آیت الله خاتمی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه زنجان برگزار شد، گفت: تحقق جامعه اسلامی بدون امر به معروف و نهی از منکر، محال بوده و این یک ساز و کار طبیعی است که خداوند برای بشریت قرار داده است. 
 
نقدی با بیان اینکه طبق برآوردها در سالهای گذشته برخی فعالیت‌ها پیرامون امر به معروف و نهی از منکر کارایی لازم را نداشته و بسیج ضمن آسیب شناسی، راههای جدیدی تدوین کرده، اظهار داشت: دستور العمل بسیج برای امر به معروف و نهی از منکر، تمام رده‌های بسیج اعم از اقشار تخصصی و پایگاه ها و مراکز مختلف بسیج را در جامعه به کار می گیرد. 
 
وی آسیب‌های امر به معروف و نهی از منکر را در سالهای گذشته بر شمرد و تصریح کرد: بسیج در گذشته از موضع حکومتی وارد امر به معروف و نهی از منکر می شد و خلاء حضور مردمی در این زمینه وجود داشت که حرکت جدید بسیج به این سمت آغاز شده تا مردم بتوانند با الگو برداری از بسیجیان، امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه گسترش داده و تکرار کنند. 
 
نقدی آسیب دیگر را خلاصه شدن مسئله امر به معروف و نهی از منکر در مورد حجاب و روابط زن و مرد عنوان و تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر در تمامی عرصه های زندگی وجود دارد و منکرات سیاسی و اعتقادی ریشه منکرات اخلاقی و سایر منکرات اجتماعی است. 
 
رییس سازمان بسیج مستضعفین برنامه ریزی بر اساس اولویتها و اهمیت دادن به طبقه بندی منکرات را لازم دانست و ادامه داد: شناساندن معروف‌ها و منکرات شناخته نشده و رایج ضروری بوده و می‌باید در امر به معروف و نهی از منکر گزارش ها بر اساس خروجی ها و آثار باشد نه فعالیت های انجام شده؛ تا افراد را متعهد به انجام فعالیتهای مثمر ثمر و کیفی‌تر کند. 
 

 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب